Vannak bizonyos zöldségek és gyümölcsök, amelyek jó hatással vannak a szervezetünkre (a vitamin és nyomelemek magas koncentrációja miatt), ráadásul laktatók és cseppet sem hizlalnak. Még akkor sem, ha egy nap alatt több kilónyit magunkba tömünk. Íme a Foodyny szuperkaja válogatása:

Popcorn
A mikrózható pattogatott kukorica nagyon alacsony kalóriatartalmú, viszont laktató, érdemes ezzel diétázni, ha nem bírjuk ki evés nélkül a fogyókúrát. Egy liter pattogatott kukorica 31 kalóriát tartalmaz, így nyugodtan betolhatunk egy ötliterest is a moziban. Ettől nem lesz zsírhasunk.
Utóirat: a sima sós kukoricára igaz ez, a vajas változata már sokkal hizlalóbb!

Rukkola
Nem csak ízetlen saláta létezik a világon! Erre remek példa a rukkola, az úgynevezett csodazöldség, amely egyszerre csípős és kesernyés, amitől igen karakteres íze van. Remekül illik húsok mellé, az íze jól vegyül az olívaolajjal, és az egyik leghatékonyabb diétás étel is. Két marok rukkola mindössze tíz kalória.

Áfonya
Az áfonya sokoldalú táplálék, szinte minden étkezésbe jól illeszkedik. Mindössze 85 kalóriát tartalmaz egy csészényi a bogyós gyümölcsből, kellemes az íze joghurttal keverve, süteményekbe ágyazva, de önmagában is.

SZTÁRHÍREINK

FŐTÁMOGATÓ

Kende Gastro logo 5 prof konyha

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.