© 2018 Foodyny.

Teljes megújuláson estek át a Bolyki pincészet borai. A beltartalom ugyanolyan tökéletes, mint eddig volt, a címke azonban minden eddiginél látványosabbra, humorosabbra és kreatívabbra sikerült. Bolyki Jánossal beszélgettünk az arculatfrissítésről.

bolyki1

A Bolyki borok megjelenését korábban is a frissesség, fiatalosság jellemezte. Miért gondolták úgy, hogy új címkékkel kell most előrukkolniuk?

– Több dolog befolyásolta ezt. Szerettünk volna egy kicsit komolyodni, az új címkék talán egy kicsit szofisztikáltabbak és igényesebbek, mint a korábbiak voltak. Sokkal egységesebb is lett az arculat. Az előző címkék évről évre alakultak, volt némi hasonlóság bennük, de nem volt egységes vonaluk. Ráadásul szükségünk volt egy kis frissességre is, ami, azt gondolom, nagyon jót tett a borainknak.

bolyki2

Mi volt a koncepció?

– Az előző címkék motívumai köszönnek vissza az új címkékben, ám sokkal színesebbek, vidámabbak lettek.

Miért pont mókust, nyulat és zebrát ábrázolnak?

– Ezek az állatok őshonosak itt nálunk (nevet).

bolyki3

Mennyiben tükrözi az üveg megjelenése a beltartalmat?

– Ebben olyan módon nincs összefüggés, hogy pont zebrahúshoz ajánlanánk a Királylánykát. Tudja, minden címkének van egy története. A grafikus barátommal, Ipacs Gézával, aki a címkék megálmodója, nagyon sok közös élményünk van. A címkék vagy a borokhoz vagy közös élményekhez vagy az én saját élményeimhez kötődnek, mindegyik egy-egy történetet mesél el. Némelyiknek a hátcímkéjén le is írjuk, meg is forgalmazzuk ezt, de ha részletesebben is meg szeretnék a boraink fogyasztói ismerni ezeket a történeteket, jobban járnak, ha személyesen keresnek fel bennünket.

Kapcsolódó cikkünk: Egy kompromisszumoktól mentes borászat

 

Címkék :

Cikkajánló

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.