© 2018 Foodyny.

Egy gyermek születése maga a csoda annak minden szépségével és nehézségével. De valljuk be, hiúk vagyunk, és szeretnénk visszanyerni minél hamarabb a szülés előtti alakunkat még akkor is, ha tudjuk: plusz kilóink is kilenc hónap alatt jöttek ránk, ne várjunk magunktól lehetetlent 1-2 hónap alatt.

Na, de mi van akkor, ha már nem szoptatunk, és úgy döntünk, itt az ideje belevágni a fogyókúrába? Összegyűjtöttük az elmúlt hetek tapasztalatai alapján azt, hogy mit NE tegyen soha, de soha, ha nem akarja még pocsékabbul érezni magát a bőrében. És persze azt is, hogy mi lehet a járható út.

1. A Meki-diéta nem kifizetődő. Hiába mellőzi a sült krumplit és eszik egy jó nagy húsos hamburgert salátával és zéró kólával, a mérleg másnap többet fog mutatni.

kismamadieta1

2. Ne akarjon léböjtkúrába fogni, mert a kialvatlanság és az ételmegvonás nem jó párosítás. Feszült lesz, fájni fog a feje, még kimerültebbnek fogja érezni magát.

3. Ne vonja meg magától egyik napról a másikra a szénhidrátot, mert az szintén fejfájáshoz és masszív fáradtsághoz vezet majd, ráadásul legszívesebben kifutna a világból. Ne feledje, gondoskodnia kell a gyermekéről, nem teheti ki magát ilyen idegrendszeri kihívásoknak. Van éppen elég.

kismamadieta2

4. Hús és rizs. Kiváló párosítás, ha pedig egy kevés brokkolit is tesz mellé, már-már profi testépítőnek érezheti magát. Három nap után azonban ölni tudna valami szószért vagy bármiért, ami nem fehér és apró szemű.

5. Hiába rendeli meg az egyik fogyókúrás guru menüjét egész hétre, ha hétvégén lángos süt a családnak, és dupla adagot eszik meg pusztán azért, mert az mondja: megérdemlem, egész héten olyan ügyesen slankítottam.

Cikkajánló

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.