© 2021 Foodyny.

3. Fekete retek
Habár a retekféléket kora tavasztól előszeretettel fogyasztjuk, a fekete változata kifejezetten a téli szezon kedvelt zöldsége. Szendvics mellé, joghurtos salátába keverve kiválóan fogyasztható, ráadásul C-vitaminban gazdag, és kiváló immunerősítő.

4. Csicsóka
A cukorbetegek által jól ismert gumós zöldség íze a burgonyáéhoz hasonlít, ám annál jóval édeskésebb. Rendkívül laktató, tele van ásványi anyagokkal és olyan vitaminokkal, mint a B1, B2, vagy a C-vitamin.

5. Pasztinák
A fehérrépa kiváltására alkalmazzák a leggyakrabban a kicsit édeskés ízű zöldséget, de köretnek is nagyszerű választás lehet. Tisztítson meg néhány sárgarépát, édesburgonyát és egy pasztinákot, szeletelje fel kedve szerint, oszlassa el egyenletesen egy tepsiben, fűszerezze, majd süsse puhára. Húsok mellé tökéletesen illik.

friss zoldseget telen is3

 

 

Cikkajánló

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.