© 2018 Foodyny.

A roppanós, mézédes cseresznyére nehéz nemet mondani, gyakran addig esszük, amíg látjuk. Jó hír azonban, hogy nincs is arra szükség, hogy megvonjuk a szervezetünktől ezt a fantasztikus gyümölcsöt, hiszen számos jótékony hatása van.

cseresznye1

Összegyűjtöttünk hét okot arra, miért érdemes ma is egy tálból cseresznyézni.

1. Magas víztartalmának köszönhetően kiválóan hidratál.

2. Alacsony kalóriatartalmának köszönhetően mérsékelt mennyiségben fogyókúra ideje alatt is fogyaszthatjuk.

3. Vitaminokban gazdag, kiváló A, B1, B2 és B6 és C-vitamin forrás, de magas a folsavtartalma is.

4. Vastartalma miatt segíti a vérképzést.

cseresznye2

5. Erősíti a csontokat, segít megőrizni a fogazat épségét.

6. Antioxidánsként vízhajtó és méregtelenítő feladatokat is ellát.

7. Egyes kutatások szerint rendszeres fogyasztása csökkenti az ízületi megbetegedések kialakulásának kockázatát.

Kapcsolódó cikkünk: Egekbe szökik a gyümölcs ára

Cikkajánló

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.