© 2018 Foodyny.

Semmi kedved a konyhában állni órákon keresztül és sok fogásos ebédet készíteni? Nincs is rá szükséged, hiszen öt perc alatt, főzés nélkül is tudsz egészséges, mentes levest készíteni olyan szezonális gyümölcsökből, mint például a meggy.

meggyleves

A receptünk tej, glutén és cukormentes, így ételallergiások, fogyókúrázók és vegánok is fogyaszthatják.

Hozzávalók:
- 50 deka magozott meggy
- 5 deciliter rizstej
- folyékony édesítőszer
- őrölt fahéj
- őrölt szegfűszeg.

A meggy háromnegyedét botmixerrel vagy turmixgéppel pürésítsük. Hintsük meg egy kevés fahéjjal és szegfűszeggel, majd keverjük hozzá a hűtőben hidegen tartott rizstejet. Adjunk hozzá folyékony édesítőszert, ízlésünk szerint, majd szórjuk bele a megmaradt kimagozott gyümölcsöt. Azonnal fogyasszuk.

Kapcsolódó cikkünk: Ételstyling: Gyümölcsleves koktélos pohárban

Cikkajánló

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.