© 2018 Foodyny.

Bár már márciust írunk, az időjárás pár napig biztosan télies lesz, az első friss tavaszi zöldségekre és gyümölcsökre pedig még sokáig várnunk kell. Mostanra azonban azt érezhetjük, hogy az elemeink lemerültek, fáradékonyabbak, sápadtabbak, kedvetlenebbek vagyunk. Itt az ideje annak, hogy feltöltsük szervezetünket vitaminokkal! Megmutatjuk, hogyan.

tel vitamin1

1. Smoothie-k
Téli idénygyümölcsökből isteni turmixokat készíthetünk, ami reggeliként elfogyasztva garantáltan feltölt minket energiával már a nap kezdetén. A legegyszerűbb változathoz banán, mangó, egy kevés ananász és nagyjából egy deci növényi tej szükséges. Azon túl, hogy igazi vitaminbomba, még az emésztésünket is serkenti, méregtelenít és beindítja a zsírégetést.

2. Frissen préselt zöldséglevek

tel vitamin2

Azok számára, akik tartózkodnak a gyümölcscukrok bevitelétől, a smoothie-k tökéletes alternatívája lehet a zöldséglé. A most frissen megvásárolható alapanyagokat részesítsük előnyben, így a gyümölcsprésünkbe mehet kockára vágott uborka, zeller, cékla vagy sárgarépa is. Ha tartunk a túlzottan intenzív ízektől, elsőként érdemes a répalével próbálkoznunk, amihez sütőtöklevet is préselhetünk. Amennyiben még a nátha is kínoz bennünket, fokozzuk a hatást némi reszelt gyömbérrel!

Cikkajánló

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.