© 2018 Foodyny.

Készíts egyszerűen egészséges rágcsálnivalót!  Nincs magas szénhidráttartalom és zsírtartalom, de még az ízfokozók miatt sem kell aggódni!
Ajánljuk mindenkinek!

csicseri

Hozzávalók:

  • 2 konzerv csicseriborsó

  • 2 evőkanál olíva olaj

  • 1 teáskanál füstölt paprika

  • ½ teáskanál tengeri só

  • ¼ teáskanál őrölt bors

A csicseriborsót mossuk át majd szárítsuk is meg. A tepsi aljára tegyünk sütőpapírt majd egyenletesen szórjuk rá a csicseriborsót. Fújjuk le olaj spray-vel, ezután a 200 fokra előmelegített sütőben süssük 20-25 percig. Miután elkészült, szórjuk meg a fűszerekkel, rázzuk össze és fogyasztás előtt hagyjuk kihűlni.

Használhatunk száraz csicseriborsót is. ebben az esetben bő, enyhén sós vízben főzzük félpuhára, utána ugyanúgy járjunk el, mint a konzerv esetében. A fűszerezést bátran változtassuk meg ízlésünk szerint.

Cikkajánló

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.