Noha mindennapjaimat már Málta szigetén töltöm, van azonban egy receptem, amit még otthon készítettem el.

Vége a szezonnak, ami mostantól azt jelenti, hogy a szabadidőm is jóval több lett.

A sportolói étrendem reggelije legtöbbször tojás, vagy zab valamilyen formában. Mind a két alapanyagot változatosan lehet felhasználni, egy idő után azonban a zab kimondottan unalmassá is tud válni.

Nemrég, a közösségi oldalaimon megosztottam egy képet a reggelimről, ami egy áfonyás, francia bundás kenyér volt.

Maga a hummusz sportolói étrendem egyik központi eleme. Hetente egyszer vacsorám részét képezi több okból kifolyólag is: egyrészről egyszerűen és gyorsan elkészíthető (amennyiben konzervből készítjük).

Hétvégén a barátnőmmel meglátogattuk a szüleimet, akik tavasztól őszig igyekeznek a lehető legtöbb időt a szentendrei-szigeten lévő nyaralónkban tölteni.

Ki ne szeretné a melegszendvicset és benne az olvadó sajtot? Bár, ha jobban belegondolok a sajt sarkalatos kérdés a melegszendvicsek terén, hiszen vannak, akik a kellemesen olvadtat szeretik, míg mások a ropogósra pirult textúrához vonzódnak.

A tavasz zöldségei számomra a főzelékek évszaka.

A Nemzeti Sporttól kerestek meg, hogy készítenének velem egy nagy interjút és szeretnék, ha a kamerák előtt megfőznék egy ételt is, amit az újság online tartalmára feltölthetnek.

FŐTÁMOGATÓ

Kende Gastro logo 5 prof konyha

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.