Vincze Annamária, a fekete fagyi megálmodója újabb meghökkentő gasztro-élményt kínál: ízesített kávékat dob a piacra, melyeket budapesti sajtótájékoztatóján mutatott be.
Új, hazai fejlesztésű és gyártású kávékülönlegességek kerülnek hamarosan piacra. A My Liberika márka prémium kategóriás termékei jó minőségű arabika kávészemekből készülnek, és elképesztő aromatársításokkal próbálják megnyerni a vásárlókat, elsősorban a fiatalokat.
Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alapítója a sajtótájékoztatón hangsúlyozta: a magyar piacon mérhetetlenül nagy versenybe került a My Liberkia, de helyt fog állni, mert azt a minőséget képviseli, amelyre a magyar fogyasztók jelentős része vágyik.
Kilenc ízben kaphatók majd a termékek, a klasszikus vonalat a rum, a csokoládé és a vanília képviseli, míg a fiatalos lendületet a banán és a pisztácia. A legintenzívebb ízű a karamell és a mogyoró lesz, aki pedig relaxációra és wellness-élményre vágyik, az a levendulás és jázminos-zöld teás változatokat próbálja ki.
Vincze Annamária a Foodyny kérdésére elmondta, hónapokig tartott, míg kikísérletezték a tökéletes aromaarányokat, ebben az időszakban az egész családját és a kiterjedt baráti körét is bevonta a folyamatos tesztelésbe.
– A legnagyobb sikert a levendulás és a jázminos-zöld teás kávéktól várom, mivel ezek rendkívül divatos és harmonikus ízpárosítások, amelyek garantáltan felkeltik a vásárlók figyelmét – mondta, hozzátéve: kávéik aromái latteként érvényesülnek a leginkább, fele kávé, fele tej arányban tökéletes az ízük.
Varga Viktor énekes, az esemény egyik sztárvendége elmesélte, hogy reggelente szertartásszerűen kávézik, mondhatni számára ez a “főétel”.
– Az ízvariációk miatt legalább változatosan étkezem majd – tette hozzá nevetve.
ESZTER
Kapcsolódó cikkünk: Tóth Marci kávéjának titka